Planiranje konferencije
Organizacija konferencije obuhvata detaljno planiranje, koordinaciju i realizaciju različitih okupljanja ljudi sa ciljem razmene znanja, ideja i iskustava među učesnicima.
Ubrzana dinamika tržišta i razvoj tehnologije, menjaju i pristup organizaciji konferencija. Zato je Re-event tim fokusiran na kreiranje inspirativnih, inovativnih i produktivnih okruženja, koja podstiču angažovanost, učenje i networking, a u potpunosti su personalizovana i prilagođena industriji i tematici.
Ovo su samo neki od aspekata organizacije uspešne konferencije:
- Planiranje, konceptualizacija i izrada budžeta: Zajednički razvijamo personalizovani koncept konferencije koji odgovara ciljevima i vrednostima vaše organizacije i na najefikasniji način ga usklađujemo sa budžetom.
- Logistika i koordinacija: Svi logistički aspekti su naš posao, uključujući izbor i rezervaciju lokacije, organizaciju smeštaja i prevoza za učesnike, izradu tlocrta ili floor planova, obezbeđivanje opreme i nameštaja, štampe svih materijala, kao i upravljanje dobavljačima i partnerima.
- Tehnička podrška: Pružamo kompletnu tehničku podršku, uključujući audiovizuelnu opremu, vizuelna rešenja i scenografiju, tehnologiju i aplikacije, pružamo usluge obezbeđivanja opreme za prevođenje i prevodioca, osiguravajući visok kvalitet prezentacija i radionica.
- Promocija i marketing: U saradnji sa RE-EVENT partnerima, za koje biramo one najstručnije i najbolje iz svake industrije, razvijamo i sprovodimo strategije marketinga i komunikacija, kako bismo promovisali konferenciju, privukli učesnike i osigurali vidljivost događaja u relevantnim krugovima.
- Registracija i briga o učesnicima: Vršimo usluge registracije učesnika na događaju i implementiramo efikasne sisteme za registraciju, uključujući online platforme za prijavu, plaćanje kotizacija i upravljanje zahtevima učesnika.
- Izrada sadržaja i programa: Zajednički sa klijentom radimo na izradi detaljnog programa konferencije koji uključuje ključne govore, panel diskusije, radionice i networking sesije, a u saradnji sa partnerima izrađujemo govore (talking points), predlažemo i obezbeđujemo moderatore, uzimajući u obzir najnovije trendove i teme od interesa za ciljnu grupu.
- Analiza događaja (post-event analiza): Nakon konferencije, sprovodimo detaljnu analizu uspešnosti događaja, uključujući povratne informacije učesnika, kako bismo identifikovali svaki detalj koji je moguće poboljšati, kao i uspehe koji se mogu ponoviti u budućnosti, ali vam i pomažemo svojim u vezi finansijskog izveštavanja ka finansijerima.
![New Project (3) New Project (3)](https://re-event.rs/wp-content/uploads/2024/04/New-Project-3.jpg)
Re-event usluga organizacije konferencije dizajnirana je tako da vama omogući da se fokusirate na svoje ključne ciljeve, dok se mi bavimo onim u čemu smo najbolji: planiranjem i efikasnom realizacijom, garantujući događaj koji je profesionalan, inspirativan i nezaboravan.