Ana Radosavljević je odgovorna za sreću RE-EVENT klijenata. Posle završene srednje muzičke škole, prvo radno iskustvo stiče 2001.godine angažovanjem na poslovima recepcionera i konsijerža u visoko profesionalnoj atmosferi hotela Hyatt Regency Belgrade, gde pohađa treninge i obuke iz Hyatt global sistema standarda, koji su uticali na razvoj njenih organizacionih i komunikacionih veština.
Polovinom 2002. godine zapošljava se u Ambasadi Republike Južne Koreje u Beogradu na poslovima administrativne podrške, koje uključuje poslove recepcije, usluga prevođenja i podrške konzularnom odeljenju za izdavanje viza i diplomatama i članovima njihovih porodica na službi u Srbiji. Rad u ovakvom okruženju donosi joj nova iskustva vezana za diplomatski kor i protokol, kao i kulturu i običaje naroda Republike Koreje.
Dalji profesionalni razvoj nastavlja 2005.godine angažovanjem u Macsteel International, britanskom predstavništvu firme koja se bavi trgovinom čelika, i to na poziciji menadžera kancelarije, gde se prvi put susreće sa poslovima organizacije grupnih putovanja za zaposlene, koji su posećivali sedište firme u Londonu. Angažovanje u britanskoj firmi doprinelo je profesionalnom usavršavanju govornog i pisanog engleskog jezika.
NALED timu se priključuje početkom 2013. godine na poziciju Koordinatora kancelarije i ubrzo napreduje na poziciju Menadžera kancelarije, gde vodi tim od tri zaposlena. Ana je čitavu deceniju bila najčešće prvo lice organizacije u susretu i komunikaciji sa članovima i partnerima NALED-a, kao i administrativna podrška organizacije u domenu administrativnih poslova, nesmetanog funkcionisanja kancelarije, HR i organizacije događaja i studijskih poseta.
Naglim rastom organizacije i aktivnosti formira se nova organizaciona celina u NALED-u: Centar za organizaciju događaja i logistiku, gde Ana ima vodeću ulogu u organizaciji studijskih poseta i jednu od ključnih uloga u organizaciji događaja. Početkom 2024. godine osniva svoju firmu EVENTI i postaje glavni partner RE-EVENT-a na realizaciji organizacije studijskih poseta.
Kada ne radi, Ana svira klavir i fantasično peva. Ima profesionalan i domaćinski odnos prema poslu, pa je često od mila zovu “keva”. Veoma je društvena, odgovorna i posvećena osoba.
- Koordinator dogadjaja
- Administrativna podrška
- Logističar dogadjaja